tiistai 10. marraskuuta 2009

Mitä lomalle mukaan?

Olen kohta lähdössä lomalla. Pitäisi vain pakata. Aloin miettiä, että mitä lomalle pitäisi ottaa mukaan, kun painorajoituksetkin on olemassa. Pitää laihduttaa, että pääsee siihen 20 kilon haitariin matkalaukun kanssa.

Olen nyt jo pakannut kaikki tärkeimmät asiat - pefletin, kolmen vartin kellon, 3 lidlin muovikassia ja purkin pikkelssiä. Mitähän muuta sitä tarvisi. Toiset sanoo, että vaatteita ei kannata turhaan kantaa, ne voi ostaa paikan päältä. Olen menossa Kuhmoon, onkohan siellä kauppoja? Aurinkorasvaa ehkä tarvisi, mutta en yletä rasvaamaan selkääni, joten joutuisin ottamaan myös selänrasvaajan. Lähipubin Raili lupasi tulla, mutta Raili on vähän pelottava. Vaatteitakin pitäisi pakata niin kamalasti, jos niitä ottaa ollenkaan. Haastetta tuo se, että olen niin läski, että hihaton paita täyttää puolet matkalaukusta. Tai en ole läski, äitikin sanoi aikoinaan, että olen vain löysästi pakattu.

On tämä niin vaikeaa, paras on ehkä jäädä kotiin ja jättää Kuhmo kokematta. Mitä lomalle on pakko ottaa mukaan?

Löysästi pakattu,

-Johannes

4 kommenttia:

  1. Voiiii... Löysästi pakattu on nätisti sanottu. =)
    Kuhmossa en ole käynyt, mutta jotenkin kuvittelisin, että sinne olisi hyvä ottaa mukaan karhupilli.

    VastaaPoista
  2. Ai niin.. Jos menet ostamaan karhupilliä niin kysy myyjältä karkottaako vaiko houkutteleeko se karhuja. Niitä taitaa olla molempia. ;)

    VastaaPoista
  3. hehheh olipas läppä tämä karhupilli-asia-.-
    ei toki millään pahalla>D

    VastaaPoista
  4. Niinpä, roiskeläppä! Kuhmon reissu meni hyvin. En tarvinut karhupillia, minulla oli hammastikku!

    Utriaisen Taneli juuri puhui, että hammastikku on paras villieläin-karkotin ja sehän toimii. Kun ajattelin asiaa paremmin, niin minulla on kotonakin kaapissa hammastikku, enkä koskaan ole joutunut esimerkiksi leijonan, tiikerin tai karhun hyökkäyksen kohteeksi. Viksu mies tuo Taneli, vaikka joutuikin takaisin kerhoon 53-vuotiaana.

    -Johannes

    VastaaPoista