perjantai 6. marraskuuta 2009

Tilanneraportti

Taalla HoviNarri, Washington.

Hei vaan kaikille puuronaamoille ja lumikissoille. Lahdin tuossa vahan aikaa sitten tavoittelemaan unelmaani, josta Johannes on jo kertoillutkin blogissa - pandojen kanssa kolliminen. Lahdin ensin kavelemaan itaanpain ja saavuin viimein Venajalle. Siella sitten tapasin Igorin, jonka kanssa juotiin kotikeittoista mehua. Huh huh, olipahan kamaa. En tieda kuinka kauan olin Venajalla, mutta yhtena paivana herasin sitten pandan syleilysta.

En tiennyt missa olin, mutta kun huutelin URAMAVAA ja Johannesta, niin kuulin Aarne Tannisen aanen - han oli tekemassa radioon raporttia. Siina sitten menin jututtamaan Aarnea ja selvisi, etta olen Washingtonissa. Siella me valkoisen talon portailla sitten istuttiin ja juotiin pilsneria. Se oli pahaa, kylla suomalainen Olvi aina Jenkkilaisen pilsnerin voittaa.

Nyt olen siis viela Amerikoissa, olen asunut Aarnen takapihalla pienessa majassa ja saunonut siella. Paluumatka alkaa ylihuomenna sunnuntaina ja Keravalla minun pitaisi olla sitten sunnuntain ja maanantain valisena yona.

Taalta tullaan Johannes! Pista riisit kiehumaan!

//HoviNarri

2 kommenttia:

  1. Voi juma miten mielenkiintoista matkailua. Harva sitä pääsee Aarnen takapihalle saunomaan. Onnenpoika!

    VastaaPoista
  2. Kas ku et käyny meillä, sauna tosin on kellarissa, mutta suomalainen kiuas. Ei mitään pilsneriä, kunnon olutta saunan päälle tai allekin.

    VastaaPoista